Trimite si adauga Advertorial

Trimite si adauga Advertorial, o modalitate destul de simpla de a ajunge la publicul tau tinta, sub forma de publicitate, prin continut editorial. Advertorialele sunt articole platite, create in jurul unor cuvinte cheie si de interes major pentru oricare client in parte, cu dedicatia de a promova o afacere sau chiar un website.

Da, advertorialele sunt articole platite, numai ca, acest blog anuntdivers ofera optiunea de promovare gratuita, fara vreun cost suplimentar. Tot ce trebuie facut, este trimiterea de continut, insotit de o imagine reprezentativa, pe adresa de email salut@anuntdivers.ro

Trimite si adauga Advertorial

Inainte de toate trebuie cunoscut ce este un advertorial,  acea reclama sub forma de continut.
Termenul „advertorial” are originile de la cuvintele englezești „advertising” (care inseamna publicitate) si cuvantul „editorial”. Este cea ce se intelege ca un continut este scris in scopuri publicitare.
Un advertorial este scris intotdeauna cu scopul de a oferi informatii despre o afacere, un produs, sau despre servicii, ce se doresc promovate, aducand mai mereu un plus unei afaceri.

Beneficiile publicarii unui advertorial

Prin publicarea unui advertorial pe un site se obtin backlink-uri naturale pentru afacere si cresterea traficului pe site-ul detinut. Totodata se pot oferii publicului informatii cu privire la serviciile sau produsele oferite.

Intotdeauna este important ca fiecare advertorial sa aiba continut unic, fiind unul dintre cei mai relevanti factori pentru algoritmii de cautare Google. Este o modalitate de a creste autoritatea link-urilor care duc catre site-ul tau.

Care este rolul acestui blog?

Orice advertorial trimis se va verifica inainte de a fi publicat, pentru a se corecta greselile si erorile de ortografie, atunci cand este cazul.
Este bine ca fiecare continut trimis, sa reprezinte cat mai bine afacerea pentru care se doreste publicitate.
O data postat articolul, beneficiaza de promovare gratuita si nu va avea limita de afisare!

Ce trebuie trimis prin email:
– titlu articol cat mai semnificativ si care sa contina ceea ce se afiseaza in continut;
– o descriere cat mai cuprinzatoare la articol (textul trimis trebuie sa contina neaparat 300 – 900 numar de cuvinte cel putin);
– se pot adauga pana la doua link-uri in continut (se vor afisa cu dofollow in articol);
– o imagine despre produs/afacere, deoarece cu totii cunoastem ca un articol cu imagini este mult mai atractiv si are mai mule vizualizari decat unul fara;
– un numar de telefon ce va fi ulterior verificat, dar care nu va figura in articol;

Trimite-ne advertorial-ul tau si cu siguranta vei genera si vei primi vizite de la persoane interesate de serviciul sau produsele promovate.
Mult succes!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.