Cum sa scapi de burta

  • Utile

Cum sa scapi de burta, sau cum sa scapi de grasimea abdominala, deoarece  pierderea acestei grasimi poate avea beneficii semnificative pentru sanatate.
„Cum sa pierzi grasimea din burta”, „cum sa scapi de grasimea din burta” si „cel mai bun exercitiu cum sa scapi de burta” sunt doar cateva dintre cei mai cautati termeni de sanatate de la Google.

Anumite strategii de slabire pot viza grasimea din zona burtii, mai mult decat alte zone ale corpului.
Multi dintre noi dorim si visam la un stomac plat si tonifiat, iar in randurile care urmeaza, sunt afisate cateva modalitati de a pierde grasimea din burta.

Ce este grasimea abdominala
Înainte de a scrie despre cum sa scapi de grăsimea din burta, sau despre cum sa pierzi grasimea din burta, este important de stiut exact ce este grasimea din burta.
Exista cateva motive pentru care atat de multi dintre noi colectam grasime in zona abdominala si exista persoane care se lupta sa scape de ea de ani de zile.
Multora li se pare ca surplusul de grasime de pe burta reprezinta o problema estetica si nu o problema medicala.
Insa, grasimea abdominala poate dauna sanatatii, prin cresterea riscului de diabet si de boli cardiovasculare.

Cum sa scapi de burta

Evita zaharul si bauturile indulcite cu zahar
Alimentele cu adaos de zaharuri sunt daunatoare pentru sanatate.
Consumul de multe dintre aceste tipuri de alimente poate provoca o crestere in greutate.
Numeroase studii au indicat ca excesul de zahar, în principal datorită cantitatilor mari de fructoza, poate duce la acumularea de grasimi in jurul abdomenului si ficatului.
Zaharul este jumatate glucoza si jumatate fructoza, iar cand se consuma mult zahar, ficatul se supraincarca cu fructoza și este fortat sa-l transforme in grasime.
Unii specialisti cred ca acesta este principalul proces din spatele efectelor nocive ale zaharului asupra sanatatii.
Zaharul lichid este si mai rau in acest sens.
Creierul nu pare sa inregistreze caloriile lichide la fel ca si caloriile solide, asa ca, atunci cand bei bauturi indulcite cu zahar, ajungi sa acumulezi mai multe calorii.

Consuma mai multe proteine
Proteinele pot fi cele mai importante macronutrienți pentru pierderea în greutate.
Daca scopul este pierderea în greutate, adaugarea de proteine ​​poate fi cea mai eficienta modificare care se poate face intr-o dieta.
Proteinele pot fi deosebit de eficiente in reducerea grasimii abdominale.
Un studiu a aratat ca persoanele care au consumat mai multe proteine, au mult mai putina grasime abdominala.
Acelasi studiu a legat carbohidratii si uleiurile rafinate de determinarea grasimii abdominale si recomanda fructele si legumele pentru o grasime redusa.
Sursele bune de proteine ​​includ:
– Fasole;
– Pasari de curte, ca puiul si curcanul;
– Pesti grasi precum somonul;
– Iaurt;
– Nuci;

Mai putini carbohidrati
Consumul de mai putini carbohidrati se pare a fi o modalitate foarte eficienta de a pierde grasime.
Consumul scazut de carbohidrati reduce in mod specific grasimile din abdomen si din jurul organelor si mai ales ficatului.
Evitarea carbohidratilor rafinati, precum zaharul, bomboanele si painea alba, ar trebui sa fie suficienta.

Consumul de alimente bogate in fibre
Consumul de fibre din abundenta poate ajuta la pierderea in greutate, numai ca, este important tipul de fibre.
Cel mai bun mod de a obtine mai multe fibre, este servitul de alimente vegetale, inclusiv legume și fructe.
Leguminoasele sunt, de asemenea, o sursa buna, precum si unele cereale, cum ar fi ovazul integral.

Control pentru stres
Stresul poate creste grasimea abdominala atat din punct de vedere fiziologic, cat si comportamental. Cercetarile indica faptul ca stresul mareste nivelul de cortizol (hormon), care poate provoca in mod direct cresterea grasimii abdominale.
Stresul, de asemenea, poate duce la supraalimentare si la consumul de alimente zaharate, grase, care pot provoca cresterea in greutate.

Exercitiile fizice
Cu totii suntem constienti ca exercitiile fizice sunt printre cele mai bune lucruri pe care le putem face pentru a trăi o viata lunga si sanatoasa si mai ales de a evita bolile.
Reducerea grasimii abdominale se datoreaza in mare masura prin beneficiile uimitoare ale exercitiilor fizice.
Acest lucru nu înseamna sa faci doar exercitii abdominale, deoarece pierderea de grasime doar intr-un loc nu este posibila.
Exercitiile aerobice, cum ar fi mersul pe jos, alergatul, pedalatul si inotul, pot permite reduceri majore ale grasimii abdominale.
Un alt studiu a constatat ca exercitiile fizice au impiedicat complet persoanele sa redobandeasca grasimea abdominala după scaderea in greutate, ceea ce inseamna ca exercitiile fizice sunt deosebit de importante in timpul mentinerii greutatii.
Exercitiile fizice conduc, de asemenea, la scaderea nivelului de zahar din sange si la imbunatatirea altor probleme metabolice asociate cu excesul de grasime abdominala.
Trebuiew retinut ca lipsa exercitiilor fizice duce la acumularea de grasime.

Urmarirea consumul de alimente
Majoritatea oamenilor stiu ca ceea ce mananca este important, dar multi nu stiu in mod specific ce mananca.
O persoana ar putea crede ca mananca o dieta bogata in proteine, ​​sau cu continut scazut de carbohidrati, dar fara a tine evidenta, este usor sa supraestimeze consumul de alimente.
O urmarire a consumului de alimente nu inseamna ca trebuie neaparat cantarit si masurat tot ce se mananca zilnic.
Urmarirea consumului din cand in cand, timp de cateva zile la rand, poate ajuta la realizarea celor mai importante domenii de schimbare.

Limitarea consumul de alcool
Fie ca esti un bautor ocazional, sau ca te bucuri de un pahar de vin sau doua, trebuie avut grija la consumul de alcool.
Alcoolul adauga calorii suplimentare unei diete, astfel incat minimalizarea acestuia poate ajuta la scaderea în greutate.
In plus, bauturile carbogazoase, precum berea, sunt bogate in dioxid de carbon gazos, care poate provoca balonare.

Concluzie de final
Ce trebuie retinut, este faptul ca este destul de importanta o discutie cu medicul de familie, inainte de a introduce in program cele afisate, sau oricare supliment la un regim alimentar.

Devino campionul cunoasterii si citeste si despre….
Beneficiile usturoiului
Reteta de mici din carne de pasare
Beneficii seminte de pepene verde
Beneficii ciocolata alba
Reteta drojdie de casa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.